Ako vám môžeme pomôcť? Prosím kliknite na tému, ktorénajlepšie vystihuje vašu otázku.
OBJEDNÁVKA
- KEDY JE OBJEDNÁVKA ÚSPEŠNE UKONČENÁ
Objednávku potvrdíte kliknutím na "NÁKUP" a následne sa vám zobrazí číslo objednávky. Na vami zadaný email vám príde potvrdenie o úspešnom prijatí a zhrnutí objednávky. - AKO ZMENIŤ OBJEDNÁVKU
Po odoslaní objednávky už nemôžete objednávku zmeniť sami. Pre zmeny v objednávkach kontaktujte našich pracovníkov e-shopu na emailovej adrese eshop@marionnaud.sk alebo na telefónnom čísle +421901902663. - AKO POSTUPOVAŤ V PRÍPADE PROBLÉMU S OBJEDNÁVKOU
Skontrolujte, či máte správne vyplnené všetky osobné a povinné údaje v nákupnom formulári. V prípade problémov nás kontaktujte e-mailom na eshop@marionnaud.sk alebo na telefónnom čísle +421901902663. - ZA AKÚ DOBU OBDRŽÍM SVOJU OBJEDNÁVKU
Objednávky sú spracované a expedované od pondelka do piatku. Doba doručenia sa pohybuje v rozmedzí 1 - 3 pracovných dní. V okamihu expedície objednávky je zákazník informavaný e-mailom o spôsobe a lehote dodania zásielky. - OBJEDNÁVKA PRIŠLA NEÚPLNÁ, POŠKODENÁ ALEBO S INÝM TOVAROM
Kontaktujte pracovníkov e-shopu e-mailom na eshop@marionnaud.sk alebo telefonicky na čísle +421901902663.
VERNOSTNÝ PROGRAM
- AKO VYTVORIŤ ZÁKAZNÍCKY ÚČET NA E-SHOPE
V pravej hornej časti webovej stránky nájdete ikonku - panáčik s kartičkou M. Kliknite na ikonu a následne na možnosť v pravom dolnom rohu VYTVORIŤ ONLINE ÚČET. Zobrazí sa vám nová stránka, v ľavej časti formulára si vyberte z možností registrácie: vytvorenie účtu s priradením existujúcej vernostnej karty, vytvorenie účtu bez vernostnej karty alebo registrácia a online založenie novej vernostnej karty. Položky označené hviezdičkou sú povinné na vyplnenie. Vaše heslo by malo obsahovať minimálne 8 a maximálne 12 alfanumerických znakov, aspoň jedno veľké písmeno a číslo. Heslo nesmie obsahovať špeciálne znaky ani diakritiku - príklad: Marionnaud1. Počas registrácie si môžete zvoliť, či sa želáte prihlásiť na Newsletter a byť tak informovaný o novinkách. Následne sa môžete prihlásiť do svojho účtu. Pre prihlásenie zadajte e-mail a heslo zvolené pri registrácii. V prípade problémov s registráciou kontaktujte zákaznícku linku na info@marionnaud.sk. - AKO ZMENIŤ ÚDAJE V ZÁKAZNÍCKOM ÚČTE
Prihláste sa do svojho zákazníckeho účtu. Kliknite na Môj účet a zobrazí sa menu, a profil vášho účtu. Tu môžete aktualizovať a meniť potrebné údaje. Tu môžete odhlásiť zasielanie Newslettera. Pokiaľ chcete zrušiť zákaznícky účet, pošlite svoju požiadavku e-mailom na zákaznícku linku info@marionnaud.sk. - AKO MÔŽEM ZÍSKAŤ ZÁKAZNÍCKU KARTU
Môžete o ňu požiadať pri registrácií na webovej stránke. Po vystavení žiadosti bude karta doručená do 30 dní na vami zadanú adresu. Môžete o ňu požiadať priamo v ktorejkoľvek parfumérií Marionnaud. Bude vám vydaná okamžite. - MÔŽEM VERNOSTNÚ KARTU VYUŽÍVAŤ NA E-SHOPE
Áno, môžete. Body zbierate aj pri online nákupoch po prihlásení sa do svojho účtu s priradenou vernostnou kartičkou. - AKÉ BUDEM MAŤ VÝHODY S VERNOSTNOU KARTOU
Zbierate vernostné body:
• Za každých 1.99€ nákupu vám bude pripísaný 1 bod.
• Za 100 nazbieraných bodov vám bude automaticky zaslaný vernostný šek v hodnote 10€ na další nákup na eshope alebo v predajni.
• V deň vašich narodením a dva dni po nich získate 15% zľavu a dvojnásobný počet bodov za nákup. Prostredníctvom e-mailu a SMS vás prednostne informujeme o všetkých prebiehajúcich akciách a pripravovaných novinkách.
Bonus! Pri založení vernostnej karty od nás obdržíte 50 bonusových bodov. - ČO JE TO VERNOSTNÝ ŠEK, AKO HO ZÍSKAM A UPLATNÍM
Vernostný šek je poďakovanie zákazníkom nášho vernostného systému za vernosť a nákupy.
Získávajú ho zákazníci, ktorí vlastnia vernostnú kartu a zbierajú body za nákupy.
Zakaždým, keď dosiahnete 100 bodov, vám bude vystavený a zaslaný vernostný šek v hodnote 10 € na další nákup na e-shope alebo v predajniach.
Vernostný šek môžete uplatniť pri nakupovaní v našich kamenných parfumériách i na eshope. V parfumeriách ho predložte pri nákupe.
Pri nákupe na e-shope si vernostný šek uplatníte po prihlásení sa do online účtu s priradenou vernostnou kartou, vernostný šek si priradíte do objednávky v poslednom kroku nákupného košíka rozklinutím políčka PREHĽAD VERNOSTNÝCH ŠEKOV. - ČO V PRÍPADE, KEĎ STRATÍM SVOJU VERNOSTNÚ KARTU
O novú vernostnú kartu môžete požiadať priamo v ktorejkoľvek z našich parfumérií.
O nazbierané body neprídete, budú vám prepísané z pôvodnej karty na novú kartu.
PRODUKTY, VZORKY, DARČEKY
- CHCEM KONKRÉTNY PRODUKT A V PONUKE NA E-SHOPE HO NENACHÁDZAM
Kontaktujte nás písomne na eshop@marionnaud.sk.
Pokiaľ je produkt dostupný v našich predajniach, pokusíme sa ho obratom do ponuky zaradiť - DOSTANEM K OBJEDNÁVKE VZORKY?
Vzorky sú priradené k objednávkam našimi pracovníkmi e-shopu a v závislosti na aktuálnu dostupnosť. - DARČEKY A AKCIE NA NAŠOM E-SHOPE
V našich kamenných predajniach a na e-shope môžu v niektorých prípadoch prebiehať rozdielné akcie.
Niektoré darčeky sú k objednávke automaticky pribalené.
Niektoré darčeky pridávajú k objednávkam až pracovníci e-shopu na základe splnených podmienok pre získanie darčeka.
PLATBA A DOPRAVA
- AKÉ SÚ MOŽNOSTI DOPRAVY
Pri nákupe nad 39 € je doprava zdarma.
Pri nákupe do 39 € je doprava účtovaná v závislosti na vašej voľbe prepravcu:
• SPS na adresu: 4.30€
• DPD na adresu: 3.45€
• Doručenie na predajňu: 0 € ⮕Pre tento typ doručenia je umožnená len platba vopred.
• Vyzdvihnutie v predajni do 2 hodín: 0 € ⮕ Pre tento typ doručenia je umožnená len platba vopred. - AKÉ SÚ MOŽNOSTI PLATBY
Platobná brána Unzer (online platba): 0 €
Dobierka - platba pri prevzatí: zdarma ⮕ Platba na dobierku je možná v prípade doručenia objednávky priamo na adresu s voľbou DPD alebo SPS kuriéra.