MOUNTAIN VIEW, CA, December 20., 2023– Bloomreach, platforma, ktorá podporuje neobmedzené zážitky z elektronického obchodu, dnes oznámila rozšírené partnerstvo so spoločnosťou Marionnaud, jedným z popredných európskych špecialistov na maloobchodné parfumy. Spoločnosť Marionnaud, ktorá v súčasnosti využíva Bloomreach Discovery na personalizované vyhľadávanie v elektronickom obchode na svojich francúzskych, talianskych a švajčiarskych webových stránkach, bude teraz využívať Bloomreach Discovery aj na svojich stredoeurópskych stránkach vrátane stránok v Českej republike, Rumunsku, na Slovensku a v Maďarsku. Rozšírením vyhľadávania na báze umelej inteligencie Bloomreach do ešte väčšieho počtu regiónov spoločnosť Marionnaud pokračuje vo svojom záväzku byť digitálne orientovanou značkou, ktorá poskytuje svojim zákazníkom v celej Európe nákupné zážitky šité na mieru.
"Spoločnosť Bloomreach je nadšená, že môže rozšíriť naše partnerstvo so spoločnosťou Marionnaud do strednej Európy a priniesť rovnakú úroveň personalizácie a porozumenia zákazníkom, akú sme poskytli na ostatných európskych trhoch spoločnosti Marionnaud," povedal Jordan Roper, generálny riaditeľ a vedúci oddelenia produktov spoločnosti Bloomreach Discovery. "Tešíme sa na výsledky, ktoré spoločnosť Marionnaud dosiahne, keď jej naša technológia umožní spojiť ešte viac zákazníkov s tým správnym produktom v správnom čase."
S viac ako 700 online a offline predajňami na deviatich trhoch ponúka spoločnosť Marionnaud zákazníkom rozsiahly katalóg výrobkov. Bloomreach Discovery využíva robustný súbor údajov o produktoch a výkonnú umelú inteligenciu, aby zákazníci spoločnosti Marionnaud mohli pri vyhľadávaní a nakupovaní v tomto katalógu online ľahko objaviť požadované produkty. Vďaka zvýšenej relevantnosti vyhľadávania a prispôsobeným odporúčaniam produktov zvyšujú stránky elektronického obchodu spoločnosti Marionnaud maximálnu angažovanosť zákazníkov a v konečnom dôsledku aj obchodné výsledky.
"Tešíme sa, že môžeme pokračovať v spolupráci so spoločnosťou Bloomreach a rozvíjať naše úsilie o personalizáciu na našich stredoeurópskych stránkach, aby sme našim zákazníkom lepšie poskytovali vysoko relevantné vyhľadávanie a odporúčania," povedala Tatiana Anton, generálna riaditeľka spoločnosti Marionnaud pre strednú Európu. "So spoločnosťou Bloomreach sme nadviazali spoluprácu vďaka jej pokrokovému prístupu k elektronickému obchodu a rozšírenie tejto úrovne odborných znalostí na naše stredoeurópske tímy je logickým ďalším krokom."
Stovky popredných značiek využívajú službu Bloomreach Discovery na relevantnejšie vyhľadávanie produktov pre svojich zákazníkov, čím zvyšujú tržby na návštevníka, mieru pridania do košíka a ďalšie. Zistite viac o tom, čo Bloomreach Discovery pomáha firmám na celom svete dosiahnuť pomocou svojich špičkových riešení.
O spoločnosti Bloomreach
Bloomreach personalizuje skúsenosti s elektronickým obchodovaním. Jej dátový engine zjednocuje údaje o zákazníkoch a produktoch v reálnom čase, aby podniky pochopili, čo zákazníci skutočne chcú. Vďaka prepojeniu tohto chápania s každým kanálom sa zážitok z elektronického obchodu stáva neobmedzeným - odráža meniaceho sa zákazníka počas jeho nakupovania. Umocnené rýchlosťou a rozsahom Loomi, umelej inteligencie Bloomreach pre elektronický obchod, to vytvára nekonečné nové cesty k nákupu, väčšiu ziskovosť a rýchly rast podniku. Medzi produkty Bloomreach patria: Engagement, platforma na automatizáciu marketingu; Discovery, riešenie na vyhľadávanie v elektronickom obchode; Content, bezhlavý CMS; a Clarity, konverzačné nakupovanie s AI. Spoločnosť má viacero patentov v oblasti umelej inteligencie a poskytuje služby viac ako 850 globálnym značkám vrátane: Albertsons, Bosch, Puma a Marks & Spencer.