background image
Vyhľadať obchod
PRADA PARADOXE REFILL Parfumovaná voda. Náplň. 67858 67858

 

 

PRADA PARADOXE EAU DE PARFUM
nová ikonická vôňa značky Prada.




 

PARADOXNÁ ŽENA, KTORÚ NEMOŽNO DEFINOVAŤ

 

Prada Paradoxe Eau de Parfum, nová ikonická dámska vôňa, je základným vyjadrením ženskosti vo všetkých jej podobách. Paradoxe nečakane snúbi protiklady, aby oslávil rôznorodosť žien, ich sebavyjadrenie a oslobodenie, ktoré prichádza s presvedčením, že nikdy nie sme rovnaké, ale vždy samy sebou.

 

NADČASOVÁ KVETINOVÁ ZMES PREDSTAVUJE AVANTGARDNÝ ZÁKLAD VÔNE

 

Tím parfumérov Nadège Le Garlantezec, Shyamala Maisondieu a Antoine Maisondieu doplnili riaditeľka značky Prada Miuccia Prada a dizajnér Rafem Simons. Spoločne pracovali na zosúladení nadčasovosti a avantgardy, prírody a inovácie. Prada využíva paradoxy ikonických ingrediencií, aby odhalila nové vône a vonné tóny:

Sviežosť - s prvou extrakciou púčikov neroli pre značku PRADA, ktorá zachytáva vôňu týchto kvetov a ich kvetinový a svieži rozmer.

Zmyselnosť - vďaka AmbrofixTM, molekule, ktorá odhaľuje žiarivú hrejivosť. Tento bio-konvertovaný jantár, prirodzene získavaný z cukrovej trstiny, potrebuje až 100-krát menej poľnohospodárskej pôdy než ten tradičný.

Intenzita - v podobe novej revolučnej a obnoviteľnej molekuly pižma: SerenolideTM. Ide o jednu z najrozšírenejších molekúl pižma na svete pre jej intenzívnu, no napriek tomu jemnú a príjemnú vôňu zaznamenateľnú hneď od začiatku.

 

ZNOVUOBJAVENÝ IKONICKÝ TROJUHOLNÍK

 

Parfumovaná voda Prada Paradoxe, ktorá v sebe ukrýva samotnú podstatu značky Prada, sa vyznačuje najikonickejším prvkom značky – trojuholníkovým logom, do ktorého tvaru bol navrhnutý tento znovudoplniteľný flakón. Naklonený, a napriek tomu pevne uzemnený, postavený stabilne nabok, tvorí estetický pravý uhol, ktorý sa otvára od základu až po uzáver. Tvar radikálneho trojuholníkového flakónu zjemňujú zaoblené uhly, zatiaľ čo jemná ružová farba vône kontrastuje so sýto čiernym znakom značky Prada. Ženský, no rušivý – a okamžite rozpoznateľný prvok – flakón je zakončený zlatou pumpičkou, ktorá odráža jeho tvar, pričom na čiernom uzávere sa vyníma vyrazené zlaté logo.

 

UNIKÁTNY FLAKÓN, KTORÝ VYDRŽÍ

 

Sklenené flakóny Prada Paradoxe boli navrhnuté tak, aby boli ľahké, a tým umožnili zredukovať množstvo použitého skla. Krabičky zároveň obsahujú certifikát FSC™ MIX, ktorý zaisťuje udržateľný výber papiera a lepenky použitých na ich výrobu.

Celý rad Prada Paradox je opakovane doplniteľný, vďaka čomu pomáha znížiť množstvo obalového materiálu. Jeden 50 ml flakón vône Paradoxe spolu so 100 ml náhradnou náplňou umožňuje celkovo ušetriť až 40 % výrobného materiálu v porovnaní s tromi 50 ml flakónmi tejto vône. Nižšia spotreba materiálového obalu zahŕňa 29 % skla, 67 % kovov, 46 % plastov a 39 % lepenky.

 

 

PRADA /medias/sys_master/prd-images/h86/ha8/9442564309022/zoom-front-67858_380x380/zoom-front-67858-380x380 167.0 EUR 1 167.0 EUR PRADA PARADOXE REFILL Parfumovaná voda. Náplň. 100 ML 67858 67858 Marionnaud http://schema.org/InStock
Náplne
PRADA - Parfumovaná voda. Náplň.
Zobraziť podrobnosti Číslo položky 
Náplne

PRADA - Parfumovaná voda. Náplň.

Zobraziť podrobnosti Číslo položky 

Cena za :

Vrátane DPH, Bez nákladov na prepravu

Hneď ako bude tento produkt opäť skladom, budeme vás informovať e-mailom.
Doprajte si Je to mimo dosahu Vypredané
cart.add.to.cart.unavailable.country Je to mimo dosahu Vypredané
Dostupnosť na predajni

Umiestnite promo kód do nákupného košíka.

PODROBNOSTI O VÝROBKU

Beauty tips

INFORMÁCIE O VÝROBKU

 

 

PRADA PARADOXE EAU DE PARFUM
nová ikonická vôňa značky Prada.




 

PARADOXNÁ ŽENA, KTORÚ NEMOŽNO DEFINOVAŤ

 

Prada Paradoxe Eau de Parfum, nová ikonická dámska vôňa, je základným vyjadrením ženskosti vo všetkých jej podobách. Paradoxe nečakane snúbi protiklady, aby oslávil rôznorodosť žien, ich sebavyjadrenie a oslobodenie, ktoré prichádza s presvedčením, že nikdy nie sme rovnaké, ale vždy samy sebou.

#
#
 

NADČASOVÁ KVETINOVÁ ZMES PREDSTAVUJE AVANTGARDNÝ ZÁKLAD VÔNE

 

Tím parfumérov Nadège Le Garlantezec, Shyamala Maisondieu a Antoine Maisondieu doplnili riaditeľka značky Prada Miuccia Prada a dizajnér Rafem Simons. Spoločne pracovali na zosúladení nadčasovosti a avantgardy, prírody a inovácie. Prada využíva paradoxy ikonických ingrediencií, aby odhalila nové vône a vonné tóny:

Sviežosť - s prvou extrakciou púčikov neroli pre značku PRADA, ktorá zachytáva vôňu týchto kvetov a ich kvetinový a svieži rozmer.

Zmyselnosť - vďaka AmbrofixTM, molekule, ktorá odhaľuje žiarivú hrejivosť. Tento bio-konvertovaný jantár, prirodzene získavaný z cukrovej trstiny, potrebuje až 100-krát menej poľnohospodárskej pôdy než ten tradičný.

Intenzita - v podobe novej revolučnej a obnoviteľnej molekuly pižma: SerenolideTM. Ide o jednu z najrozšírenejších molekúl pižma na svete pre jej intenzívnu, no napriek tomu jemnú a príjemnú vôňu zaznamenateľnú hneď od začiatku.

 

ZNOVUOBJAVENÝ IKONICKÝ TROJUHOLNÍK

 

Parfumovaná voda Prada Paradoxe, ktorá v sebe ukrýva samotnú podstatu značky Prada, sa vyznačuje najikonickejším prvkom značky – trojuholníkovým logom, do ktorého tvaru bol navrhnutý tento znovudoplniteľný flakón. Naklonený, a napriek tomu pevne uzemnený, postavený stabilne nabok, tvorí estetický pravý uhol, ktorý sa otvára od základu až po uzáver. Tvar radikálneho trojuholníkového flakónu zjemňujú zaoblené uhly, zatiaľ čo jemná ružová farba vône kontrastuje so sýto čiernym znakom značky Prada. Ženský, no rušivý – a okamžite rozpoznateľný prvok – flakón je zakončený zlatou pumpičkou, ktorá odráža jeho tvar, pričom na čiernom uzávere sa vyníma vyrazené zlaté logo.

#
#
 

UNIKÁTNY FLAKÓN, KTORÝ VYDRŽÍ

 

Sklenené flakóny Prada Paradoxe boli navrhnuté tak, aby boli ľahké, a tým umožnili zredukovať množstvo použitého skla. Krabičky zároveň obsahujú certifikát FSC™ MIX, ktorý zaisťuje udržateľný výber papiera a lepenky použitých na ich výrobu.

Celý rad Prada Paradox je opakovane doplniteľný, vďaka čomu pomáha znížiť množstvo obalového materiálu. Jeden 50 ml flakón vône Paradoxe spolu so 100 ml náhradnou náplňou umožňuje celkovo ušetriť až 40 % výrobného materiálu v porovnaní s tromi 50 ml flakónmi tejto vône. Nižšia spotreba materiálového obalu zahŕňa 29 % skla, 67 % kovov, 46 % plastov a 39 % lepenky.

 

 

ZLOŽENIE

Notes